IT Návody

Návody pro základní i pokročilou práci s počítačem!

Jan Řezáč – Jak poznáme dobrého webdesignera?

Jan Řezáč je nejvýznamnější český odborník v oblasti webdesignu, konzultant webových projektů a autor první české knihy o webdesignu. Právě kniha Web ostrý jako břitva, která mění pohled na návrh webu i marketing obecně, je jeden z jeho největších úspěchů. Jako jeden z mála může skutečně odpovědně odpovědět na otázku: „Jak vůbec poznáme dobrého webdesignera?“ Níže naleznete odkaz na rozhovor s ním.

Na svém kontě má kromě své knihy i deset let praxe, na 200 úspěšných webových projektů a výrazné klienty jako Masarykova Univerzita a Plzeňský Prazdroj.

Hvězda konference Symposium 2014

V loňském roce se Jan Řezáč zúčastnil konference Symposium, která se věnuje oblasti podnikání pro studenty a mladé podnikatele. Konference trvá dva dny a po celou dobu konání vystupují významné osoby se svými inspirativními přednáškami. Pomáhají tak začínajícím podnikatelům odstartovat jejich byznys a současně přispějí k prvnímu kroku mladým lidem s nápadem.

Na konferenci zazářil obzvláště Jan Řezáč, který se zabýval otázkou, jak poznat dobrého webdesignera. Co by takový odborník měl splňovat? Jak by ke své práci měl webdesigner přistupovat? A je jeho kompetencí pouze „namalovat“ podobu webu? Odpovědi nejen na tyto otázky vám poskytuje krátký rozhovor s Janem Řezáčem.

Příspěvky z konferencí a rozhovory

Jan Řezáč, který dokáže navrhnout web splňující obchodní cíle zákazníka a potřeby návštěvníků, má vytvořen profil na internetovém portále MotivP. Tento profil nabízí přehled konferencí, jichž se Jan Řezáč zúčastnil. Zjistíte zde, že včetně již zmíněné konference Symposium 2014 byl hostem dvou ročníků konference Barcamp Brno (2011 a 2014).

Můžete nahlédnout i na příspěvky, které tento člověk proslulý i svým výrazným smíchem používal na konferencích. A závěrem můžete zhlédnout rozhovor, který byl s Janem Řezáčem uskutečněn.


Jak stahovat hudbu z

Poslouchat hudbu na YouTube je skvělé, dokud sedíte u počítače. ...

Proč vybavit vozov

V dnešní době se stávají palubní kamery nezbytnost. Vyrazit můžete sice i ...

Jak si poradit s onl

V rámci online nakupování přes internet se dnes dá pořídit ...

Proč vám PPC rekla

Většina drobných podnikatelů podle průzkumů raději utrácí za PPC reklamu ...

Jak na efektivní SE

Optimalizace pro vyhledávače už dnes není pro většinu lidí pohybujících ...