Jak si snadno a levně nechat vytvořit eshop podle vašich představ?

Vytvořit eshop, se kterým snadno a rychle vstoupíte na internetový trh, nemusí být vůbec složité. Stačí mít představu o tom, jak by měl vypadat, co by měl umět a bez jakých funkcí si ho nedokážete představit, a obejdete se bez programátorských dovedností i najímání grafiků, webových architektů a programátorů.

Vše vám totiž zařídí řešení na míru od AiShop. Tvorba eshopu na míru probíhá v těchto základních krocích:

1. Musíte vědět, co chcete

Sepište si svá přání na design webu a požadavky na jeho funkčnost. Zařaďte do seznamu opravdu vše, co od svého budoucího eshopu očekáváte. Tedy každý grafický detail i všechny požadované funkce. K doladění toho, abyste měli s vývojáři stejnou představu o výsledné podobě webu, slouží předimplementační analýza. Jedná se o dokument, který společně s vývojáři vytvoříte, a v němž si mimo vzhledu a obsahu stránek vyjasníte váš obchodní model, cílovou skupinu, typického zákazníka a jeho běžné chování a stanovíte konkurenční výhody.

2. Vytvoření modelů

Ve chvíli, kdy od vás budou mít vývojáři dostatek informací, pustí se do vytváření prvních modelů. Začíná se drátovým modelem (wireframes), který určí, kde se co na stránce bude nacházet. Poté přichází na řadu grafické návrhy. Eshopy AiShop pracují s vlastními grafickými šablonami, které vám dle vašich požadavků přizpůsobí na míru. Výrazně si tím snížíte náklady na webdesign (oproti kompletnímu grafickému návrhu od nuly).

3. Finální podoba eshopu včetně chytrých funkcí

Po připomínkování a odsouhlasení modelů vytvoří programátoři finální podobu, a především funkčnost celého eshopu. A právě v této fázi se implementují ty největší výhody, jimiž eshop na míru od AiShop disponuje.

Celý eshop je na základě stanovené analýzy klíčových slov optimalizován pro vyhledávače (SEO) a naplněn smysluplným obsahem. Samozřejmostí je responzivní design pro logické zobrazování webu na tabletech a mobilních telefonech. K dispozici budete mít i několik marketingových nástrojů a přehledné statistiky o návštěvnosti vašeho eshopu, jejím zdroji, chování zákazníků na webu, množství prodaných produktů apod.

Obrovskou výhodou řešení AiShop je integrace eshopu s vašimi stávajícími ERP a ekonomickými systémy. V praxi to pro vás znamená velké ulehčení práce. Například vaše zboží, které máte fyzicky na skladě a vedené v účetním systému, se vám automaticky zobrazí na eshopu. Včetně obrázku, parametrů a charakteristiky. Stačí vám tak jedna jediná databáze výrobků.

Mezi systémy, které si s vaším novým eshopem budou rozumět, patří vnitropodnikové a ekonomické systémy, jako jsou Pohoda, Money (S3, S4, S5), Helios (Orange, Red, Inuvio), SAP, Premier a další. Eshop Pohoda (a obdobně i další, dle systému, se kterým bude komunikovat) vám nabízí přehlednou správu kategorií zboží i jednotlivých položek právě v daném systému či spolupráci se skladovým hospodářstvím systému. Přenést si na eshop lze i stávající objednávky a zákazníky. Pořízení eshopu v kombinaci s vnitropodnikovým systémem se vám tak jednoznačně vyplatí.

4. Testování a ostrý provoz

Když je eshop kompletně vytvořený, naplněný obsahem a optimalizovaný pro vyhledávače, přichází nezbytné testování, které ověří jeho funkčnost. Až poté je web spuštěný do ostrého provozu.

Největší výhodou eshopu na míru od AiShop je finanční stránka. Tím, že používá již hotové modely, které upraví dle vašich potřeb a požadavků, vám ušetří množství peněz i času. Vy přitom získáte plnohodnotný eshop se správou produktů, administrací, marketingovými nástroji, přístupem k podrobným statistikám a především napojením na váš vnitropodnikový systém.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *