IT Návody

Návody pro základní i pokročilou práci s počítačem!

Proč vám PPC reklamy nevydělávají a jak to změnit

Většina drobných podnikatelů podle průzkumů raději utrácí za PPC reklamu než optimalizaci pro vyhledávače. PPC reklamy skutečně mohou být hodně výdělečné, ale zvládnout je není snadné. Platit pouze za proklik, tedy za uživatele, kteří na web skutečně zamíří, zní lákavě. Jenže co když to přesto nefunguje?

Není možné spoléhat na štěstí, je potřeba mít svou strategii. V úvahu je nezbytné vzít zejména klíčová slova, kvalitu a relevanci landing page a reklamní text. S uvážením těchto faktorů dostanete za nižší náklady vyšší reklamní pozici a větší návratnost investic.

Vyberte si správná klíčová slova

Klíčová slova hrají v PPC kampaních asi nejdůležitější roli. Vyberte taková, která vaši potenciální zákazníci pravděpodobně použijí k vyhledávání informací týkajících se vašeho výrobku nebo služby. Když vyberete špatně, budete plýtvat penězi, proto věnujte hodně času průzkumu, sledujte popularitu a konkurenci jednotlivých klíčových slov.

Nepřidávejte do jedné reklamní sestavy více než 20 klíčových slov. Chcete-li s PPC reklamou cílit na více slov, založte raději novou sestavu. A nezapomeňte i na negativní (vylučující) klíčová slova. Ta vám pomáhají zobrazovat reklamy pouze lidem, kteří mají potenciál stát se skutečnými zákazníky.

Směřujte lidi na správnou stránku

Kam se dostane člověk po kliknutí na reklamu? Měl by skončit na stránce webu, která ho vybízí k nějaké akci. Ideální jsou červená či oranžová tlačítka, ta vypadají lákavě a uživatel je nepřehlédne. Důležité je také to, aby landing page byla responzivní – dobře se zobrazovala na všech zařízeních včetně malých telefonů.

Text by neměl být složený jen z klíčových slov

Vymyslet dobrý text je docela oříšek. Měl by lidi pobídnout k akci, vysvětlit jim, že zrovna u vás najdou to, co hledají. A zároveň musí obsahovat klíčová slova. Také by měl prezentovat vaše konkurenční výhody (dopravu zdarma apod.). Hlavně pište lidsky, inzerát by neměl být pouhým sledem klíčových slov!

A kdyby se vám přesto nedařilo, neházejte flintu do žita. Obraťte se na odborníky, jakými je například firma PPC Profits. Ti už se postarají, aby vám PPC reklama ve vyhledávačích generovala očekávaný zisk.


Proč vybavit vozov

V dnešní době se stávají palubní kamery nezbytnost. Vyrazit můžete sice i ...

Jak si poradit s onl

V rámci online nakupování přes internet se dnes dá pořídit ...

Proč vám PPC rekla

Většina drobných podnikatelů podle průzkumů raději utrácí za PPC reklamu ...

Jak na efektivní SE

Optimalizace pro vyhledávače už dnes není pro většinu lidí pohybujících ...

Kde najít materiál

Ať už se chcete zlepšit v programování, fotografování nebo numerologii, ...